Witam. Jestem tu nowy i dobrze ze znalazlem ta strone 馃檪 Tak wiec moj problem jest dosc prosty. Chcialbym miec dobrze wyrzezbiony brzuch zaakcentowany takze skosami. Cwicze 5 dni w tygodni, 3x w tygodniu robie brzuch. Trenuje obwodowo przewaznie po 60 minut. Dodatkowo treningi siatkowki 2 razy w tygodniu po 1.5h. Trzymam diete, staram sie jesc o regularnych porach ale moj brzuch wyglada jakby chcial ale nie mogl ;] Mianowicie rano wstajac jest spoko ale w ciagu dnia jest taki wzdety. Czytalem artykul dieta a brzuch. No i wlasnie pewnie problem tkwi w nabiale. Bo w diecie korzystam z jogurtow naturalnych (200g), twarogow poltlustych(120g),mleka przewaznie litr dziennie no i ryz bialy/kasze.

Oto moja sylwetka(w dobrym swietle widac kratke normalnie jest slabo widoczna).

http://wstaw.org/m/2014/06/14/przerobka.png

Mam wyeliminowac lub ograniczyc nabial? Jesli tak to czym go zastapic? A jesli nie to w czym tkwi problem?

Dzieki za pomoc 馃檪

Brak g艂os贸w.
Prosz臋 czeka膰...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomo偶e Ci osi膮gn膮膰 upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezale偶nie od tego czy Twoim za艂o偶eniem jest budowa masy mi臋艣niowej, idealna rze藕ba, czy redukcja tkanki t艂uszczowej.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj
Yes No