Witam. Jestem tu nowy i dobrze ze znalazlem ta strone 馃檪 Tak wiec moj problem jest dosc prosty. Chcialbym miec dobrze wyrzezbiony brzuch zaakcentowany takze skosami. Cwicze 5 dni w tygodni, 3x w tygodniu robie brzuch. Trenuje obwodowo przewaznie po 60 minut. Dodatkowo treningi siatkowki 2 razy w tygodniu po 1.5h. Trzymam diete, staram sie jesc o regularnych porach ale moj brzuch wyglada jakby chcial ale nie mogl ;] Mianowicie rano wstajac jest spoko ale w ciagu dnia jest taki wzdety. Czytalem artykul dieta a brzuch. No i wlasnie pewnie problem tkwi w nabiale. Bo w diecie korzystam z jogurtow naturalnych (200g), twarogow poltlustych(120g),mleka przewaznie litr dziennie no i ryz bialy/kasze.

Oto moja sylwetka(w dobrym swietle widac kratke normalnie jest slabo widoczna).

http://wstaw.org/m/2014/06/14/przerobka.png

Mam wyeliminowac lub ograniczyc nabial? Jesli tak to czym go zastapic? A jesli nie to w czym tkwi problem?

Dzieki za pomoc 馃檪

Brak g艂os贸w.
Prosz臋 czeka膰...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomo偶e Ci osi膮gn膮膰 upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezale偶nie od tego czy Twoim za艂o偶eniem jest budowa masy mi臋艣niowej, idealna rze藕ba, czy redukcja tkanki t艂uszczowej.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj