Bardzo proste danie zawierające sporą ilość białka i niedużą innych makroskładników. Wartości odżywcze: białko 61g, węglowodany 87g, tłuszcze 19g, kalorie 753kcal

Składniki:

– pierś z kurczaka 250g (1 duży pojedyńczy filet)

– ryż parboiled 100g (1 worek)

– oliwa z oliwek 10g (ok. 1 łyżka stołowa)

– miód pszczeli 10g (ok. 1 łyżka stołowa)

– ołej słonecznikowy 10g (1 łyżka stołowa)

Przyprawy:

– do kurczaka przyprawa myśliwska

– do ryżu wedle uznania

Czas przygotowania – 25min 

Orientacyjna cena: woreczek ryżu 100g 0,7zł, 250g piersi z kurczaka 4,0zł = suma 4,7zł

Przygotowanie:

Pierś z kurczaka obmyć pod bieżącą wodą oraz osuszyć. Przyprawę myśliwską wymieszać z 1 łyżką stołową miodu pszczelego. Do małego naczynia żaroodpornego na spód wlać minimalną ilość oleju słonecznikowego (5-10g – łyżkę stołową). Pierś z kurczaka posmarować miodem zmieszanym z przyprawami i ułożyć w naczyniu żaroodpornym. Piec w piekarniku w temperaturze 180stopni około 20minut. Ugotowany i odsączony ryż polać 10g oliwy z oliwek. Upieczoną pierś wyłożyć na talerz.

Pamiętaj! Budujmase.pl to nie strona, na której znajdziesz wyrafinowane przepisy kulinarne – jeśli liczy się dla Ciebie nieprzeciętny smak i kunszt kulinarny to odsyłamy na stronę Master Chef’a! Dla nas – kulturystów liczą się jedynie wartości odżywcze danego posiłku – walory smakowe to sprawa drugorzędna.

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj
Yes No