Skoro tak wiele się mówi o jedzeniu drobiu podczas budowania masy to dziś potrawa na bazie filetu z indyka. Dla odmiany z kaszą gryczaną i zieleniną jaką jest szpinak. Makroskładniki to: białko 63g, węglowodany 64g, tłuszcze 27g oraz 745 kcal.

Składniki:

– porcja filetu z indyka – 250g

– 1 woreczek kaszy gryczanej – 100g

– szpinak mrożony – 150g

– 2 łyżki stołowe oliwy z oliwek (lub zastępczo oleju słonecznikowego) – 20g

Przyprawy i inne:

– curry

– papryka słodka

– sól

Czas przygotowania – 30 min

Orientacyjna cena jednej porcji: filet z indyka(porcja 250g) – 5zł, woreczek kaszy gryczanej – 1zł; porcja szpinaku – 1,8zł; łącznie 7,8zł.

Przygotowanie:

1. Ugotować woreczek kaszy gryczanej.

2. Filet z indyka opłukać, ususzyć i pokroić w średniej wielkości kostkę. Wrzucić do głębokiego naczynia, dodać 1 łyżkę stołową oliwy z oliwek oraz przyprawy: curry oraz paprykę słodką – w ilości według uznania. Dokładnie wymieszać.

3. Na lekko rozgrzaną patelnię wlać 1 łyżkę stołową oliwy z oliwek i wrzucić przygotowanego indyka. Smażyć 5-10minut – do momentu aż cały indyk się przyrumieni.

4. Z rozgrzanej patelni wybrać indyka – nie usuwając z patelni tłuszczu i soków z przyprawami. Po usunięciu indyka na patelnię wrzucić ugotowaną i odsączoną kaszę – nabierze wtedy smaku z przypraw i nie będzie taka “jałowa”.

5. Na osobnej patelni równolegle podgrzać szpinak mrożony, dodając odrobinę soli.

6. Na talerzu ułożyć kaszę, przykryć ją szpinakiem, dodać indyka i skonsumować.

Pamiętaj! Budujmase.pl to nie strona, na której znajdziesz wyrafinowane przepisy kulinarne – jeśli liczy się dla Ciebie nieprzeciętny smak i kunszt kulinarny to odsyłamy na stronę Master Chef’a! Dla nas – kulturystów liczą się jedynie wartości odżywcze danego posiłku – walory smakowe to sprawa drugorzędna.

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj