Nie było jeszcze niczego z rybą – zatem dziś najprostszy posiłek na bazie smażonego fileta oraz ryżu. Makroskładniki to: białko 59g, węglowodany 82g, tłuszcze 27g oraz 811kcal.

Składniki:

– 1 duży filet z miruny(lub inny) bez skóry (albo 2 małe) – 300g

– 1 woreczek ryżu – 100g

– 2 duże liście sałaty lodowej – 60g

– 2 średnie pomidory – 100g

– olej słonecznikowy (do smażenia)

Przyprawy i inne:

– przyprawa do ryb Prymat

– sól

– pieprz

– mąka

– przyprawa Vegeta

Czas przygotowania – 20 min

Orientacyjna cena jednej porcji: filet z miruny – 7zł; 1 woreczek ryżu – 0,7zł; 2 pomidory 1zł; 2 liście sałaty 0,3zł – łącznie 9zł

Przygotowanie:

1. Do garnka, w którym będzie się gotował ryż wsypać łyżeczkę Vegety. W tej zalewie ugotować ryż – dzięki temu nabierze lepszego smaku i ciekawego, żółtego koloru.

2. Filety z ryby umyć i osuszyć. Posolić oraz posypać przyprawą do ryb wedle uznania. W następnej kolejności filety oprószyć mąką i usmażyć na oleju słonecznikowym – do momentu aż nabierze lekko żółtawego koloru(z obu stron). 

3. Sałatę lodową umyć i porozrywać na strzępki. 

4. Pomidory pokroić, dodać soli i pieprzy wedle uznania.

5. Przygotowane produkty ułożyć na talerzu. Ryż wysypać na strzępki sałaty.

Pamiętaj! Budujmase.pl to nie strona, na której znajdziesz wyrafinowane przepisy kulinarne – jeśli liczy się dla Ciebie nieprzeciętny smak i kunszt kulinarny to odsyłamy na stronę Master Chef’a! Dla nas – kulturystów liczą się jedynie wartości odżywcze danego posiłku – walory smakowe to sprawa drugorzędna.

Ocena: 5.0. Wg 1 głosu.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj
Yes No