Nie było jeszcze niczego z rybą – zatem dziś najprostszy posiłek na bazie smażonego fileta oraz ryżu. Makroskładniki to: białko 59g, węglowodany 82g, tłuszcze 27g oraz 811kcal.

Składniki:

– 1 duży filet z miruny(lub inny) bez skóry (albo 2 małe) – 300g

– 1 woreczek ryżu – 100g

– 2 duże liście sałaty lodowej – 60g

– 2 średnie pomidory – 100g

– olej słonecznikowy (do smażenia)

Przyprawy i inne:

– przyprawa do ryb Prymat

– sól

– pieprz

– mąka

– przyprawa Vegeta

Czas przygotowania – 20 min

Orientacyjna cena jednej porcji: filet z miruny – 7zł; 1 woreczek ryżu – 0,7zł; 2 pomidory 1zł; 2 liście sałaty 0,3zł – łącznie 9zł

Przygotowanie:

1. Do garnka, w którym będzie się gotował ryż wsypać łyżeczkę Vegety. W tej zalewie ugotować ryż – dzięki temu nabierze lepszego smaku i ciekawego, żółtego koloru.

2. Filety z ryby umyć i osuszyć. Posolić oraz posypać przyprawą do ryb wedle uznania. W następnej kolejności filety oprószyć mąką i usmażyć na oleju słonecznikowym – do momentu aż nabierze lekko żółtawego koloru(z obu stron). 

3. Sałatę lodową umyć i porozrywać na strzępki. 

4. Pomidory pokroić, dodać soli i pieprzy wedle uznania.

5. Przygotowane produkty ułożyć na talerzu. Ryż wysypać na strzępki sałaty.

Pamiętaj! Budujmase.pl to nie strona, na której znajdziesz wyrafinowane przepisy kulinarne – jeśli liczy się dla Ciebie nieprzeciętny smak i kunszt kulinarny to odsyłamy na stronę Master Chef’a! Dla nas – kulturystów liczą się jedynie wartości odżywcze danego posiłku – walory smakowe to sprawa drugorzędna.

Ocena: 5.0. Wg 1 głosu.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj