Szejk pochodzi ze znanej amerykańskiej strony kulturystycznej i tam cieszy się dużym powodzeniem! Dodatek tuńczyka nadaje mu specyficzny – zarazem ciekawy smak. Makroskładniki zawarte w szejku: białko 50g, węglowodany 83g, tłuszcze 21g oraz 725kcal.

Składniki:

– 1 puszka tuńczyka w kawałkach w sosie własnym(w wodzie) -120g

– 2 obrane banany – 200g

– 1 łyżka stołowa miodu – 15g

– 2 łyżki stołowe masła orzechowego SANTE – 30g (Uwaga! Masła orzechowego, a nie czekoladowego – co jest przez nas często mylone; używać wyłącznie masło orzechowe Sante, które w swoim składzie posiada aż 90% orzechów, inne masła z różnymi dodatkami smakowymi posiadają jedynie 65% orzechów)

– 2 szklanki mleka 0,5% – 500g

Inne:

– blender (najtańszy blender na allegro kosztuje już od 30zł, warto się w niego zaopatrzyć, przydaje się bardzo często do robienia szejków)

Czas przygotowania – 5min

Orientacyjna cena za porcję: puszka tuńczyka – 5zł, 2 banany 1,3zł, mleko 1zł, porcja masła orzechowego + miód 1zł – Łącznie 8,3zł

Przygotowanie:

1. Do wysokiego naczynia (typu dzbanek na sok) wrzucić pokrojone banany.

2. Tuńczyka całkowicie odsączyć z wody i wrzucić do dzbanka.

3. Całość zalać dwoma szklankami mleka 0,5%

4. Dodać łyżkę miodu i 2 łyżki masła orzechowego.

5. Całość dokładnie zblendować.

Pamiętaj! Budujmase.pl to nie strona, na której znajdziesz wyrafinowane przepisy kulinarne – jeśli liczy się dla Ciebie nieprzeciętny smak i kunszt kulinarny to odsyłamy na stronę Master Chef’a! Dla nas – kulturystów liczą się jedynie wartości odżywcze danego posiłku – walory smakowe to sprawa drugorzędna.

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj