http://www.budujmase.pl/media/reviews/photos/thumbnail/220x225c/b3/c1/d6/8-wskazówek-jak-wyrzeźbić-brzuch-5-1434066553.jpg

8 wskazówek - jak skutecznie rzeźbić brzuch Hit

Czerwiec 12, 2015 / Dodał: Maniek
Dział: Dieta / Artykuły o dietach    
Liczba odsłon: 14 381
Liczba komentarzy: - Skomentuj


Trenujesz na siłowni, wykonujesz setki brzuszków, a „sześciopak” nadal nie widoczny? Problemem nie jest brak mięśni bądź ich niewielki rozmiar, lecz warstwa, która je przykrywa. Poniżej opiszę najważniejsze wskazówki, dzięki którym Twój brzuch będzie wyglądał jak z okładki.

 

 

 

 

Prawidłowe odżywianie. Nawet najcięższe treningi w niczym nie pomogą, jeśli po powrocie do domu jesz wszystko, co wpadnie Ci w ręce. Zmiana nawyków żywieniowych jest nieodłącznym elementem kształtowania sylwetki. Zdrowe pożywienie = zdrowe ciało.

 

Odpowiednia pula kaloryczna. Aby spalać tkankę tłuszczową, niezbędny jest ujemny bilans kaloryczny. Co to oznacza? Każdy organizm, aby utrzymać wagę, wymaga określonej podaży energetycznej w formie pożywienia. Będąc powyżej zapotrzebowania – będziesz przybierał na wadze. Analogicznie z wartością poniżej dziennego bilansu energetycznego. Jeśli przez dłuższy okres będziesz na deficycie kalorycznym – Twój organizm będzie spalał zgromadzony wcześniej tłuszcz. Polecam zapoznać się z tematem Obliczanie zapotrzebowania kalorycznego – krok po kroku, aby poznać indywidualne zapotrzebowanie na energię.

 

Optymalna ilość białka w diecie. Białko jest podstawowym budulcem mięśni. Zawiera ono główne aminokwasy, niezbędne do budowania oraz utrzymania odpowiedniej muskulatury. Zawartość aminokwasów rozgałęzionych BCAA w tym makroskładniku ma kluczowe znaczenie. W okresie redukcyjnym, kiedy zapasy glikogenu w mięśniach są znacznie mniejsze, organizm sięga po inne źródła energii. Odpowiednia ilość BCAA w organizmie zapobiegnie rozpadowi komórek mięśniowych tym czasie. Aby utrzymać tkankę mięśniową w ryzach, należy spożywać w granicach 2 gramów białka na kilogram beztłuszczowej masy ciała.

 

Jedyna skuteczna suplementacja
Najtaniej w sieci!

 

Odpowiedni czas trwania treningów Cardio. „Sześciopak” pojawi się w momencie, gdy spalisz wystarczającą ilość tkanki tłuszczowej. Nie ma możliwości, aby tracić tłuszcz tylko z jednego miejsca. Brzuszki i inne tego typu ćwiczenia mają za zadanie podkreślić mięśnie. Nie odpowiadają za utratę tłuszczu z tego obszaru. Aby szybciej pozbyć się zbędnego balastu w formie tłuszczu, należy wykonywać treningi cardio. Zasada jest prosta – czym więcej aktywności fizycznej, tym szybciej wyrzeźbisz ciało. Pamiętaj, aby spalaniu tłuszczu nie towarzyszyła utrata mięśni. Dlatego nie przesadzaj z wykonywaniem treningów spalających tkankę tłuszczową. Optymalną ilością jest 45minut dziennie.

 

Manipulacja węglowodanami. Manipulacja, czyli zmiana ilości spożywanych węglowodanów, jest dobrym „oszustwem” jakie można zastosować podczas redukcji. Zasadą tego sposobu jest wprowadzenie dni nisko, średnio oraz wysoko węglowodanowych. Stosowanie dni nisko – węglowodanowych będzie sprzyjało pobieraniu energii z tłuszczu. Dzień spożycia średniej (przeciętnej) ilości będzie poprzednikiem dni wysoko – węglowodanowych. W tym okresie mięśnie ładują się glikogenem, co uniemożliwi ich rozpad w okresie redukcji.

 

Nie unikaj tłuszczy. Spożywanie tłuszczu jest niezbędne, aby zachować w równowadze działanie hormonów (w tym testosteronu i hormonu wzrostu). Zaleca się spożywanie tłuszczy nienasyconych (orzechy, awokado, oliwa z oliwek) z jednego ważnego powodu. Są one wykorzystywane do produkcji energii. Przeciwieństwem są nasycone kwasy tłuszczowe, które nie mają tej zdolności. Jednak całkowite wyeliminowanie tych tłuszczy jest nie zdrowe dla organizmu. We wszystkim należy mieć umiar. Polecam spożywanie tłuszczy na poziomie 20% dziennego zapotrzebowania energetycznego.

 

Nie zapomnij o płynach. Osoby nie mające pojęcia o prawidłowym odżywianiu myślą, że większa ilość wody jaką wypiją, zatrzyma się w organizmie i będzie powodowała efekt napompowania. W rzeczywistości jest całkowicie odwrotnie. Ciało zatrzymuje wodę w momencie, gdy spożywamy jej za mało. Jest to efekt obronny organizmu chroniący przed odwodnieniem. Tak więc pij wodę, aby nie doprowadzić do jej retencji. Mniej zatrzymanej wody = lepiej widoczne mięśnie.

 

Trenuj swój brzuch! Podpunkt ten nie bez powodu znalazł się na końcu. Widoczna „krata” na brzuchu jest w większości efektem odpowiednio niskiej zawartości tkanki tłuszczowej organizmu. Jednak sama dieta nie wystarczy. Trening ma za zadanie wzmocnić, podkreślić oraz rozbudować mięśnie brzucha. Ćwiczenie tej partii mięśniowej powinno odbywać się 1 – 2 razy w tygodniu.

 


Artykuł został dodany przez użytkownika: Maniek - jeśli uważasz, że artykuł narusza prawa autorskie skontaktuj się z nami - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Polska Siła - Najlepsze koszulki treningowe!

Pokaż innym jakie wartości są dla Ciebie najważniejsze!

Motywacyjne i patriotyczne przesłanie...

...termiczny materiał, krój fit i najwyższa jakość!

Cena: 79zł

Sprawdź ją: http://www.budujmase.pl/sklep/6431-polska-sila.html

  Komentarze z Facebook'a ()

Podsumowanie: 8 wskazówek - jak skutecznie rzeźbić brzuch

8 wskazówek - jak skutecznie rzeźbić brzuch na portalu Budujmase.pl został umieszczony w kategorii Artykuły o dietach, w dziale Dieta dnia - Czerwiec 12, 2015. Pozycja została zaopiniowana przez 0 - użytkowników, których średniach ocena wynosi - 0. Liczba osób, która poleca tę pozcyję wynosi - 0.

  Twój koszyk

Koszyk jest pusty

Zobacz także

Najnowsze pozycje w tej kategorii



Najbardziej popularne w tej kategorii

Powiązane produkty


Kategoria: Spalacze tłuszczu
Liczba odsłon: 302   Dodał: Top Paker
Kategoria: Białko
Liczba odsłon: 357   Dodał: Top Paker
Kategoria: Glutamina
Liczba odsłon: 285   Dodał: Top Paker
Kategoria: Gainery
Liczba odsłon: 563   Dodał: Top Paker
Kategoria: Gainery
Liczba odsłon: 582   Dodał: Top Paker