Muscle Meds – Amino Decanate: jest suplementem aminokwasowym który w każdej porcji dostarcza aż 19 ważnych aminokwasów. Stanowi doskonały budulec dla nowo powstającej tkanki mięśniowej. Przyspiesza regenerację mięśniową. Sprzyja powstawaniu dodatniego bilansu azotowego. Działa antykatabolicznie. Ten wyjątkowo skuteczny produkt stworzony został z myślą o osobach obciążonych znacznym wysiłkiem fizycznym, dążących do rozwoju tkanki mięśniowej. W produkcie Amino Decanate zawarto 19 kluczowych aminokwasów w łatwo przyswajalnej wolnej formie z dodatkiem kwasu dekanowego. Kwas dekanowy został tutaj zastosowany w celu poprawienia wchłaniania aminokwasów i zapewnienia ich lepszej przyswajalności. W skutecznym i stosunkowo tanim suplemencie zawarto anaboliczne aminokwasy BCAA w proporcji zapewniającej dużą ilość leucyny. Zawarta w tym suplemencie duża dawka leucyny (BCAA 10:1:1) ma znaczenie podczas regeneracji powysiłkowej. Badania dowodzą, że leucyna jest kluczowa dla hamowania reakcji katabolicznych w okresach kiedy taki stan może występować czyli przykładowo w okresie redukcji masy tłuszczowej przy spożywaniu ograniczonej liczby kalorii. Może to mieć również istotne znaczenie w czasie redukcji przed zawodami. W suplemencie znalazła się także wysokiej klasy glutamina i 15 innych ważnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu (np.: alanina, arginina, tyrozyna, lizyna i inne).

Skład: porcja 12g: Mieszankę Amino Decanate: Anabolic 10:1:1 BCAA Ratio (L-Leucine, L-Valine, L-Isoleucine) 5g, L-Glutamine 5g, Critical Core Amino Acids ( L-Alanine, L-Arginine, L-Histidine, L-Proline, L-Methionine, L-Threonine, L-Phenylalanine, L-Tyrosine, L-Asparagine, L-Aspartate, L-Cysteine, Glycine, L-Serine, L-Tryptophan, L-Lysine) 500mg. Inne składniki: kwas cytrynowy, naturalny aromat, ascesulfam K, sukularoza, yellow#5, kwas dekanowy, PEG 8000, PEG 3350, Blue 1.

Sposób użycia: 1 miarkę (12g) zmieszaj z około 100-200ml wody i wypij: w dzień treningowy: Przed wysiłkiem fizycznym i kolejną porcję 12g bezpośrednio po wysiłku; w dzień nietreningowy: około 30 minut przed pierwszym posiłkiem;

Podziel się z innymi!Share on Facebook

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj