0
0

Witam,

Wstaje o godz. 6. Trening wykonuje przed pracą o godz. 7. Co najlepiej zjeść przed i po treningu?

 

0
0

Witaj,

Posiłek przed treningiem powinien być kompletny, czyli składać się z białka, tłuszczy i węglowodanów. Lecz jeżeli wiesz, że będziesz trenował np. 40 min po posiłku, nie dodawaj do niego tłuszczy. Dzięki temu nie będziesz czuł się „ciężko”. Dobrym wyborem jest tutaj szejk białkowo-węglowodanowy, którego przygotowanie wraz ze spożyciem trwa 5 minut.
Szejk białkowo-węglowodanowy (przed treningiem):
– płatki jaglane lub owsiane
– odżywka białkowa
– rodzynki
– mleko lub woda
Wszystko dodaj w odpowiednich (dostosowanych do Twojej diety) proporcjach i zmiksuj. Całość wypij.

Po treningu musisz zadbać o to, aby dostarczyć mięśniom składników budulcowych (białko) oraz składników odbudowujących glikogen („paliwo” mięśni). Nie zaleca się stosowania tłuszczy po treningu ze względu na spowolnienie trawienie, co przełoży się na wchłanianie makroskładników. Tutaj dobrym wyborem jest klasyka:
– ryż/kasza jaglana/ziemniaki
– pierś z kurczaka/indyka
– warzywa
Oczywiście wszystko w odpowiedniej gramaturze.

Pomóc może Ci również poniższy artykuł:

Pozdrawiam.

Pokazuje 1 wynik
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj