0
0

Witajcie.

Problem wygląda tak że redukcja nie przynosi mi już efektów. Moja waga początkowa wynosiła 86kg i zredukowałem się do 76kg. Siłowania 4x tyg. i cardio prawie po każdym treningu ( nie zawsze mam czas). Chciałem osiągnąć ładną wycinkę na brzuchu ale się nie udało. teraz miałem długi urlop i wolne od siłki wiec lekko przybrałem 1,5kg

Może węgle za bardzo obciąłem? Co prawda to obciąłem je do minimum. Białka wbijam ok 240-250g tłuszzczy do 80g i węgli tyle co w warzyw i owoców.

Jakieś cenne rady?

pozdrawiam.

0
0

Witaj,

Ciężko jest wymienić przyczyny braków efektów redukcji nie znając Twojego dokładnego planu żywieniowego oraz aktywności, charakteru pracy itp. Musiałbyś wszystko dokładnie opisać.

Pozdrawiam.

0
0

A więc tak: jedzenie to

białka jaj ok 230g + 1 żółtko, mięso z indyka na kotlety ok 650g bądź pierś z kurczaka + warzywa , serki wiejskie, twaróg chudy + serek tutti waniliowy i do tego izolat białka 50g. Zrezygnowałem z ryżów i kasz. <- może nie jest zbyt pyszne i ładne ale nie mam czasu na stanie w kuchni a makrosy się zgadzają.

Praca fizyczna średnio ciężka ale cały czas w ruchu na nogach

plan:

Dzien 1 Barki + Biceps

  1. Wyciskanie na maszynie typu Hammer 4×8-10
  2. Wznosy bokiem 4×8-12 w dwóch ostatnich drop seria
  3. Wznosy przodem ze sztangą podchwytem 2×12-15
  4. Podciąganie sztangi do brody 3×10-12
  5. Siódemkowanie gryfem łamanym 4x
  6. Uginanie chwytem młotkowym 3×10-12
  7. Uginanie na modlitewniku jednorącz 4×10-12

Dzień 2 Nogi

  1. Przysiady ze sztangą 4×8-10
  2. Zginanie leżąc 4×10-12
  3. Wykroki chodzone 4×10-12 na nogę
  4. Wykopy nogi w tył z linką wyciągu dolnego 4×20
  5. Martwy ciąg na prostych nogach 4×10-12
  6. Wspięcia stojąc ze sztangą 5-6×12-15

Dzień 3 Plecy

  1. Wiosłowanie sztangą w opadzie 4×8-10
  2. Ściąganie drążka do karku siedząc 4×8-12
  3. Wiosłowanie hantlą w opadzie 4×10-12
  4. Ściąganie drążka do klatki wąskim chwytem 3-4×10-15
  5. Tył barków na maszynie Hammer 4×12-20
  6. Szrugsy 4×8-10

Dzień 4 Klatka + Triceps

  1. Wyciskanie w skosie 4×8-10
  2. Wyciskanie płasko 4×8-10
  3. Rozpiętki 4×10-15 w dwóch ost.drop
  4. Przenoszenie sztangielki zza głowy 3×10-15
  5. Pompki na poręczach 3×12-15
  6. Ściąganie wyciągu górnego podchwytem 4×8-10
  7. Ściąganie sznura 4×8-10
  8. Linka w poziomie 4×10-12

Łydki jak we wtorek

Prawie po każdym treningu cardio na bieżni wznos 15% i prędkość 6,5 i tak 45min.

Kurde może teraz jak miałem urlop to coś się ruszy jak wrócę na siłkę.

0
0

Napisz jeszcze proszę co jesz w konkretnych posiłkach (posiłek 1, posiłek 2 itd.), w jakich porach je spożywasz oraz pomiędzy którymi posiłkami wykonujesz trening.

0
0

śniadanie to albo jajecznica z białek z 1 żółtkiem lub placek owsiany z mąką żytnią i białkami jaj do tego owoc, posiłki 2,3,4 są takie same czyli mięso + warzywa, w międzyczasie serek wiejski i białko, posiłek 5 zazwyczaj przed snem twaróg chudy z serkiem tutti.

trening zazwyczaj wieczorem lub w południe dlatego że pracuję w systemie 3 zmianowym.

0
0

Bardzo mocno ograniczyłeś węglowodany i tłuszcze. Nie jest to dobre. Pamiętaj, że dieta redukcyjna to nie eliminowanie poszczególnych makroskładników, a jedynie ich ograniczenie.

Nie rezygnuj z żółtek w jajecznicy, zjedz je wszystkie. Jeśli koniecznie nie chcesz jeść węglowodanów, to zrób śniadanie białkowo-tłuszczowe, czyli zrób jajecznicę na boczku lub dodaj np. awokado.

W pozostałych posiłkach również musisz dodać jakieś źródło węglowodanów i tłuszczu. Polecam w posiłkach przed i po treningu uwzględnić węglowodany (czyli posiłek węglowodanowo-białkowy). Pozostałe mogą być białkowo-tłuszczowe.

Polecam również zapoznać się z artykułem na temat diety redukcyjnej:

Pozdrawiam.

0
0

Ogólnie jak podszedłem do diety i wyliczałem ze wzoru dostępnego na Waszej stronie to wyszło mi że na redukcji 2500kcal, 187g białka, węgli 318g i tłuszcze 56g.

0
0

i całe zapotrzebowanie na węglowodany pokrywasz warzywami?

Pokazuje yników
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj