0
0

Witam wszystkich! Jestem tu nowy. Mój staż treningowy to jakieś 8 miesięcy na siłowni, wcześniej pompki piłka biegi :D obecnie jestem na masie ważę 81 kg a mierze 175 cm
W swojej przygodzie z siłownią trenowałem i fbw i split (lepiej czuję się na fbw) fbw dawało mi lepsze efekty split sylwetkowo nawet nieźle ale siła masakra, obecnie robię push pull. Plan myślę wygląda dobrze dietę mam z internetu przykładową z portalu budujmase dla mezczyzny 80 kg podkreslam ze to tylko przyklad i niektore posilki zamieniam pod siebie :)
Co do suplementacji to zainwestowalem w monohydrant kreatyny dotychczas sie nie suplementowalem nigdy ale niedlugo zamierzam zaczac :) moj cel to masa do 87-88 zalezy ile uda sie przybrac bo w styczniu planuje redukcje zaczac. Zalezy mi tez zeby tluszczu nie przybylo a nawet zeby brzuch sie poprawil.. Chcialbym tez poprawic sile to jest glownym powodem dlaczego siegam po kreatyne :) cwicze na domowej silowni na ktorej podstawowe sprzety mam :) teraz pytania :)

Jak polecacie dawkowac kreatyne i z czym ja przyjmowac? obecnie zalozylem ze 5g przed i po treningu (po treningu dorzucilbym glukoze)  a w dni nietreningowe 5g kreatyny
Ogolnie chcialbym sie dowiedziec co byc moze robie zle i zebyscie napisali mi to po prostu badz podzielili sie swoja opinia

Moje wymiary jeszcze to co pamietam
Brzuch – 82 (trochę mnie wywaliło)
Biceps – 36
Klatka udo lydka itd nie pamietam jesli bedzie potrzeba to zmierze

rozpisalem sie dlugo ale to pierwszy post wiec sory za balagan :D

Licze na pomoc! Pozdrawiam!

0
0

Witaj,

Odpowiadając na Twoje pierwsze pytanie dotyczące kreatyny, to dawkowanie 5 g przed i po treningu jest jak najbardziej w porządku. W dni nietreningowe również możesz zwiększyć dawkę dzienną do 10 g i zażywać 5 g do śniadania oraz 5 g do innego posiłku w ciągu dnia. Więcej na temat monohydratu kreatyny znajdziesz w poniższym artykule:

Jeśli chodzi o wybór metody treningowej to jest to bardzo indywidualna sprawa. Jedni wolą trenować metodą FBW, a inni metodą Split. Z tym, że Split przeznaczony jest już dla bardziej zaawansowanych osób. Dla maksymalnych efektów dobrze jest co jakiś czas zmieniać metodę treningową (lub wprowadzić zmiany w obecnym planie), aby dać mięśniom nowe bodźce do rozwoju.

0
0

Wielkie dzięki 🙂

Pokazuje 2 wyników
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj