Szejk pochodzi ze znanej amerykańskiej strony kulturystycznej i tam cieszy się dużym powodzeniem! Dodatek tuńczyka nadaje mu specyficzny – zarazem ciekawy smak. Makroskładniki zawarte w szejku: białko 50g, węglowodany 83g, tłuszcze 21g oraz 725kcal.

Składniki:

– 1 puszka tuńczyka w kawałkach w sosie własnym(w wodzie) -120g

– 2 obrane banany – 200g

– 1 łyżka stołowa miodu – 15g

– 2 łyżki stołowe masła orzechowego SANTE – 30g (Uwaga! Masła orzechowego, a nie czekoladowego – co jest przez nas często mylone; używać wyłącznie masło orzechowe Sante, które w swoim składzie posiada aż 90% orzechów, inne masła z różnymi dodatkami smakowymi posiadają jedynie 65% orzechów)

– 2 szklanki mleka 0,5% – 500g

Inne:

– blender (najtańszy blender na allegro kosztuje już od 30zł, warto się w niego zaopatrzyć, przydaje się bardzo często do robienia szejków)

Czas przygotowania – 5min

Orientacyjna cena za porcję: puszka tuńczyka – 5zł, 2 banany 1,3zł, mleko 1zł, porcja masła orzechowego + miód 1zł – Łącznie 8,3zł

Przygotowanie:

1. Do wysokiego naczynia (typu dzbanek na sok) wrzucić pokrojone banany.

2. Tuńczyka całkowicie odsączyć z wody i wrzucić do dzbanka.

3. Całość zalać dwoma szklankami mleka 0,5%

4. Dodać łyżkę miodu i 2 łyżki masła orzechowego.

5. Całość dokładnie zblendować.

Pamiętaj! Budujmase.pl to nie strona, na której znajdziesz wyrafinowane przepisy kulinarne – jeśli liczy się dla Ciebie nieprzeciętny smak i kunszt kulinarny to odsyłamy na stronę Master Chef’a! Dla nas – kulturystów liczą się jedynie wartości odżywcze danego posiłku – walory smakowe to sprawa drugorzędna.

Ocena: 5.0. Wg 3 głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj
Yes No