0
0

Witam

Jakie produkty jako źródła węglowodanów, białka i tłuszczy  można dodać do tych a jakie wyeliminować aby ułożyć dobrą dietę ?

Węglowodany: ryż, kasza jaglana, szpinak, brokuły, sałata, płatki owsiane, pełnoziarniste makarony i pieczywo, banany

Białko: kurczak, indyk, tuńczyk, jaja, chudy twaróg,

tłuszcze: orzechy, pestki dyni lub słonecznika, oliwa z oliwek

Z góry dziękuję za pomoc.

0
1

Wszystkie wymienione przez Ciebie produkty są dobre. Jednak nie trzeba ograniczać się tylko do wymienionych

Węglowodany: ryże (wszystkie rodzaje), kasze (wszystkie rodzaje), makarony (najlepiej pełnoziarniste), płatki owsiane/jaglane, warzywa, owoce.

Białko: każdy rodzaj mięsa, w tym ryby i owoce morza, jaja, twaróg, odżywki białkowe.

Tłuszcze: tłuste ryby, orzechy (nerkowece, włoskie, brazylijskie), pestki dyni/słonecznika, awokado, oliwki, masło orzechowe, olej lniany/kokosowy, oliwa z oliwek.

Znajdzie się pewnie jeszcze wiele innych.

Pokazuje 1 wynik
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj