0
0

Witam,

Wyliczyłem sobie zapotrzebowanie kaloryczne na budowanie masy mięśniowej. W jaki sposób mam teraz ułożyć dietę?

0
0

Witaj,

Zapotrzebowanie kaloryczne to jedno. Teraz wylicz zapotrzebowanie na makroskładniki, czyli białko, węglowodany i tłuszcze.
Pamiętaj, żeby dostosować to do okresu masowego lub redukcyjnego.
Dla przypomnienia:
1 g białka = 4 kcal
1 g węglowodanów = 4 kcal
1 g tłuszczu = 9kcal

Okres masowy:
Zapotrzebowanie na 1 kg masy ciała: białko – 2 g, tłuszcze – 25 % całkowitego zapotrzebowania, węglowodany – reszta kcal.

Okres redukcyjny:
Zapotrzebowanie na 1 kg masy ciała: białko – 2,2 g, tłuszcze – 20 % całkowitego zapotrzebowania, węglowodany – reszta kcal.

Pozdrawiam.

0
0

Hej, super wpis. Dużo wiedzy poukładanej wiedzy zebranej w jednym miejscu. Dobrze, że dzielisz się takimi informacjami. Od siebie polecę fajny kalkulator, który znalazłam na SFD: http://www.kalkulator-diety.pl. On automatycznie wszystko wylicza, także to, o czym była mowa w tym artykule.

Pokazuje 2 wyników
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj