0
1

Witam

Czy podczas okresu redukcji należy z tygodnia na tydzień obcinać  np po 100 kalorii czy można przykładowo raz obiciąć 500 i następnie 300 ? Oczywiście dane są przykładowe.

  • BudujMase.pl
    To jest kwestia dość indywidualna. Nie musisz koniecznie redukować kalorii w każdym kolejnym tygodniu. Jeśli zauważasz spadek wagi to utrzymujesz dany deficyt. Jeśli spadek się zatrzyma, wtedy można pomyśleć o redukcji o kolejne 200-300 kcal.
0
1
  • Zależy z jakiej puli kcal zaczynasz. Generalnie nie powinno się ciąć więcej niż 10% tygodniowo. Możesz uciąć mniej, a dodatkowo zwiększać cardio i też powinno być ok 😉
0
2

zamiast obniżać kaloryczność można zwiększyć intensywnosc treningu w postaci cardio

 

0
1

Powinieneś jak najdłużej utrzymywać wysoką kaloryczność aby głowa nie siadla już na samym starcie. Zamiast ciąć kalorii powinieneś zacząć dodawać cardio obserwując jak zachowuje się organizm kiedy zobaczysz zastój np przez tydzień dodajesz kolejne minuty cardio itd. Startuj od 3×25 i obserwuj organizm dodaj na spokojnie po 5 minut aż dojdziesz do 5×45 i dopiero wtedy zajmij się kaloriami ale również powoli spokojnie myślę 100 kcal tygodniowo. Białko trzymaj możliwie jak najwyżej a tnij z tego czego masz najwięcej np wegle. Tłuszcze trzymaj chociaż na poziomie 0.5g na kmc.  Pozdrawiam

0
1

zgadzam sie z przedmowcami zamiast obcinac kalorie, wydluzyc cardio (czy dodac) wowczas cialo nie odczuje znacznego spadku, ktore odbilo by sie w uczuciu zmeczenia. Chyba ze uwazasz, ze wazysz za duzo i nagle decydujesz zejsc o 10kg z jakiegos powodu. Wtedy obcinac kalorie.

  • DominatorG
    Nawet, kiedy kolega zechce zejsc z 10kg to zaczac trzeba od podkrecania aerobow a bron boze nie od obcinania kalorii bo obetnie zarcie i co dalej? organizm sie przyzwyczai do obnizonej kaloryki i dupa waga stanie a chlop bedzie sie ledwie trzymal na nogach. Zawsze starajmy sie utrzymac jak najdluzej wysoka kaloryke a krecmy cardio. Pozdrawiam ;)
  • Born2Fight
    No wlasnie nie kolego, bo jak podkrecisz cardio to spalisz tkanke tluszczowa, a masa miesniowa sie utrzyma. Tym sposobem nie zejdziesz do nizszej wagi. Ewentualnie wypalisz wiecej wody, ale to na krotka mete. Pozdrawiam.
  • DominatorG
    No ale w jaki sposob? tkanka tluszczowa wazy wiecej anizeli miesien prawda w porownaniu do objetosci? przeciez nam sportowcom zalezy na jak najwiekszej masie miesni a jak najmniejszej tkance tluszczowej. Obcinajac kalorie spalimy miesien a tluszcz w duzej mierze nadal bedzie nam zalegal wiec nie widze tu logiki. Chyba ze zalezy mu na faktycznie szybkim zbiciu wagi bez znaczenia ze zwolni mu metabolizm popierdziela sie hormony i straci tak cenna dla ludzi mase miesniowa a tluszcz w wiekszym stopniu zostanie. Pozdrawiam
0
0

Bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Pokazuje yników
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj