0
0

Witam, jest może jakaś chętna osoba w pomocy dostosowania planu treningowego oraz diety ?

Plan treningowy byłby na redukcję, ważę 83kg i chciałbym wyrzeźbić z tego mięśnie oraz trochę schudnąc z masy tłuszczowej. Przeczytałem dużo poradników na ten temat lecz mam dużo problemów z np. dostosowaniem sobie ćwiczeń takich, które moge wykonać w domu, nie wiem po ile serii, przerw oraz ile razy w tyg powtarzać czynność.

0
0

Jeśli Twoim celem jest redukcja tkanki tłuszczowej to kluczowa będzie dieta. Poniżej znajduje się przykładowa dieta na rzeźbę dla mężczyzny ważącego 85 kg. Możesz zbudować na jej podstawie swój jadłospis z odpowiednią ilością kalorii i makroskładników.

Jeśli chodzi o trening to też rządzi on się swoimi prawami. Obciążenie jest mniejsze, tak abyś mógł wykonać 12-20 powtórzeń, a czasem nawet i więcej. Przerwa pomiędzy seriami powinna być krótka i przeważnie wynosi 30-60 sekund. Zależy jakim sprzętem dysponujesz w domu, ale może być Ci trudno wykonać kompletny trening.

Pokazuje 1 wynik
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj