0
0

Dlaczego od piatku tj.17.05.2019 nie dziala ,jest wylaczone! Na pytanie dlaczego tak jest brak odpowiedzi juz 4ta dobe…..

0
0

Mam ten sam problem a nikt nie zamierza odpowiedzieć co się dzieje…

0
0

Na planach jest problem z dostępem?

0
0

Tak na planach. Mam wykupiona  usługę plan i dieta na 3+2 miesięcy.Problem jest w tym ze nie mam do niej  dostępu już jakieś 2tyg.Po zalogowaniu sie na konto wyświetla sie “Twoje konto nie posiada aktywnego abonamentu fitness.” a korzystam z usługi dopiero jakiś miesiąc. Pisząc  na e-mail wielokrotnie brak odpowiedzi. Próby dzwonienie na podany numer 515-466-100 też nieudane.

  • Mariusz1
    Po raz kolejny po nie calych 2 tygodniach przestalo dzialac szkoda slow ciekawe jaka bedzie wymowka tym razem……
0
0

Mam tak samo teraz. Od tygodnia nie działa mi konto i mam ten sam błąd.

Pokazuje 4 wyników
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj