Jeśli twój brzuch nie wygląda tak jak byś tego chciał, możliwe, że to ze względu na jeden i tylko jeden obszar – dolne mięśnie brzucha. Z jakiegoś powodu to ten obszar jest najtrudniejszy to wytrenowania. Jednak nie można stworzyć sześciopaku przy użyciu tych samych ćwiczeń. Zastosuj te 4 proste zasady i uwidocznij dolne mięśnie brzucha!

1. Obniż spożycie kalorii o 500

Nigdy nie zobaczysz dolnych partii brzucha jeśli masz zbyt dużo tkanki tłuszczowej. Twoje mięśnie będą zawsze ukryte za warstwą tłuszczu, niezależnie od tego, ile ćwiczeń na brzuch zrobisz. Aby w pełni uzyskać 6-ściopak, musisz być szczupły. Najlepszym sposobem, aby zmniejszyć ilość tłuszczu jest stworzenie deficytu kalorycznego, czyli jeść mniej kalorii niż spalamy w ciągu dnia. Użyj dziennika żywieniowego przez kilka dni, aby śledzić dokładnie ile kalorii spożywasz. Następnie zmniejsz ich ilość o 500 kcal dziennie. To powinno wystarczyć, aby zwiększyć utratę tłuszczu i zmniejszyć jego ilość wokół środkowej części (i wszędzie indziej też). Co 2 – 3 tygodnie rób pomiar tkanki tłuszczowej, aby upewnić się, że idziesz we właściwym kierunku.

2. Zwiększ poziom testosteronu z ciężkimi, złożonymi ćwiczeniami

Badania wykazują, że nieproporcjonalna ilość tkanki tłuszczowej wokół dolnej części brzucha może być związana z niskim poziomem testosteronu. Jednak, aby zwiększyć produkcję tego hormonu w organizmie nie wystarczą ćwiczenia na biceps czy wspięcia na palce. Tutaj potrzeba ciężkich treningów na całego ciała w celu stymulowania wzrostu dużych mięśni i uwolnienia ogromnej reakcji hormonalnej. Ciężkie ćwiczenia wytrzymałościowe również przyspieszają spalanie tłuszczu, który zakrywa dolne partie brzucha. Stosuj w treningu dużą ilością ciężkich przysiadów, martwego ciągu, przysiadów wykrocznych, wyciskania sztangi oraz wiosłowania. Rób między 4-8 powtórzeń w 3-5 seriach z tak dużym ciężarem jak tylko możesz, wykonując ćwiczenie prawidłowo.

3. Ogranicz węglowodany tylko do dni treningowych

Węglowodany skrobiowe, takie jak ryż i ziemniaki w rzeczywistości są bardzo pomocne, jeśli jesz je w odpowiednim czasie. Podczas dni, kiedy mięśnie poddane są dużemu wysiłkowi poprzez ciężkie, skomplikowane ćwiczenia, węglowodany dostarczają energii, którą organizm wykorzystuje do regeneracji i wzrostu. Całkowita eliminacja węglowodanów z diety będzie działać przeciwko Tobie. Węglowodany dają paliwo potrzebne do budowy mięśni, spalania tłuszczu i kształtowania mięśni brzucha. Bez nich zmniejszy się Twoja wydajność podczas treningu.

4. Wykonuj odpowiednie ćwiczenia

Aby uzyskać dobry wygląd dolnych mięśni brzucha, musisz oczywiście wykonywać odpowiednie ćwiczenia. Jednak nie każde z nich angażuje do pracy te konkretne mięśnie. Niektóre skupiają się na górnych lub skośnych partiach. Pamiętaj, aby wybierać te dopasowane do Twojego celu.

Ocena: 2.0. Wg 2 głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj
Yes No