Niestety, na rynku nie ma żadnej magicznej pigułki, po której stajemy się szczuplejsi, bardziej sprawni, zyskujemy mięśnie, a tracimy tłuszcz. Niczego takiego nie znajdziemy, ale możemy wspomóc to, co już zostało stworzone. Dostępne na rynku spalacze tłuszczu można podzielić nawet na 6 grup. Ważne jest ich dostosowanie do naszych potrzeb i oczekiwań. Trzeba to zrobić z rozwagą i pewną wiedzą, aby nie przedawkować, choć generalnie nie należą do niebezpiecznych. Poniżej poznacie 7 sposobów jak w prosty sposób wzmocnić działanie spalaczy tłuszczu.

Czym są spalacze tłuszczu?

Spalacze tłuszczu to popularne preparaty, które występują w postaci mniej lub bardziej naturalnej. Z każdej strony jesteśmy bombardowani ich względną skutecznością, a wszystko po to, aby sięgnąć po nie i z nadzieją zażywać. Ich zadaniem jest czerpanie do rezerw w postaci tłuszczu i wykorzystywanie go jako energii. Chodzi więc o poprawę metabolizmu naszego organizmu. Nie wszystkie suplementy diety osłabiają łaknienie, a jest to ich zadanie kluczowe, ponieważ pozwala to kontrolować naszą codzienną dietę ograniczając spożywanie posiłków, szczególnie tych wysokokalorycznych.

1. Ustal dietę i trzymaj się jej

Aby nasza dieta była bardziej efektywna, należy konsekwentnie ją opracować krok po kroku i każdego dnia stosować. Warto więc posłużyć się pomocą dietetyka, który ustali nam plan działania i wybierze odpowiednią dietę do naszego stylu życia oraz indywidualnych właściwości organizmu.

2. Wybierz odpowiedni spalacz tłuszczu dla siebie

Oto kolejny ważny krok, ponieważ, jak wiadomo, nie każdy preparat jest taki sam i ma identyczne działanie. Jeden będzie tylko pobudzał metabolizm, ale nie ograniczy naszego łaknienia, z czym możemy mieć największy problem. Generalnie spalacze można podzielić na dwie grupy: bazujące na stymulatorach i ich pozbawione. Te pierwsze nie będą dobrym rozwiązaniem dla tych, którzy są wrażliwi na kofeinę, synefryny, tyraminy. Wówczas należy szukać takich środków, które w swym składzie będą mieć np. zieloną herbatę. Te tak gwałtownie nie zwiększają energii i nie pobudzają do działania.

3. Kluczowy jest czas

Jak w przypadku każdego suplementu, istotna jest pora jego zażywania. Aby zahamować łaknienie należy przyjąć preparat na 30 minut przed śniadaniem czy obiadem. Wszystko zależy od pór posiłków, a także godzin pracy. Należy je ustalić indywidualnie, aczkolwiek generalna zasada jest taka, że środek zażywa się przed posiłkiem, aby ograniczać łaknienie.

4. Pij więcej wody

Koniecznie trzeba pić dużo więcej wody, a więc na poziomie 3-4 litrów dziennie. W przypadku zwiększonej aktywności fizycznej oraz szybszego pocenia, warto nawet podwoić tę dawkę. Woda pomaga przyspieszać metabolizm, sprawia że czujemy się pełni, a dodatkowo sprzyja utracie tkanki tłuszczowej. Ważne jest także, aby popijać spalacze tłuszczu dużą ilością wody, ok 250 ml na jedną kapsułkę dla zwiększenia ich absorpcji.

5. Spalacze stosuj cyklicznie

Koniecznie rób sobie przerwy podczas stosowania spalaczy tłuszczy. Organizm szybko przyzwyczaja się do różnych środków, a te przestają wówczas działać tak skutecznie, jak na początku. Najlepiej więc stosować preparat 3-4 tygodnie, a następnie zrobić sobie ok. 2 tygodni przerwy. Warto obserwować swój organizm i jeśli poczujesz, że środek po prostu przestaje działać, tracisz energię i zaczynasz odczuwać wzmożony głód, odstaw suplement i powróć do niego później.

6. Nie rezygnuj ze snu – wysypiaj się

Jeśli sięgasz po spalacze tłuszczu dla zwiększenia energii i redukcji zmęczenia to dobrze, aczkolwiek nie zapominaj o głębokim, regenerującym śnie. To bardzo ważne dla budowy naszych mięśni i dobrej kondycji całego organizmu! Jeśli nie możesz spać, nie zażywaj żadnych preparatów po godzinie 18. Mniej pracuj i kładź się wcześniej. Sen powinien trwać minimum 7-8 godzin i dbaj o zachowanie takiego regularnego cyklu.

7. Zażywaj spalacze przed treningiem cardio

Jeśli naprawdę zależy ci na przyspieszeniu metabolizmu, stosuj spalacze na bazie kofeiny oraz zielonej herbaty tuż po przebudzeniu, a potem na 30 minut przed treningiem. To pozwoli ci maksymalnie uwolnić energię i czerpać z tłuszczów, które zaczniesz zamieniać na mięśnie. Dodatek kofeiny zwiększa koncentrację, motywuje i zmniejsza ból.

Pamiętaj o wszystkich tych wskazówkach, jeśli chcesz czerpać ze spalaczy tłuszczu pomagając zamieniać tłuszcz na energię. Nigdy jednak nie daj się zwieść, że bez treningu zdołasz osiągnąć sukces bazując tylko na suplementacji.

[div class='gadd']
[end-div][div class='mob-gadd']
[end-div]
Rating: 4.0/5. Wg 1 głosu.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Komentarze

      1. Cóż za ponury czarny PR ze strony konkurencji zapewne.

        Mariuszku jeśli powołujesz się na ten artykuł i piszesz, że produkt może być niebezpieczny dla zdrowia, powinieneś w takim razie czym prędzej zgłosić sprzedaż innych produktów zawierających PEA lub higenamine do Polady, np.
        sfd.pl/sklep/FinaFlex_Stimul8-opis34982.html#wartosci
        Przywołujesz stary komunikat dotyczący, po pierwsze wersji Ground Zero nie produkowanej od paru lat, w dodatku dotyczący wersji, która była produkowana wyłącznie na rynek USA. Jakoś innych tego typu komunikatów dotyczących produktów mających w składzie BEZPIECZNE (co wyjaśnię później) składniki jak PEA czy Higenamina nie widać często, zapewne maczała w tym ręce konkurencja ?

        Gdybyś choć trochę wykazał się brakiem ignorancji, przeczytał byś uważnie komunikat który cytujesz, wiedział byś wtedy że Polada ostrzega przed stosowaniem produktów zawierających PEA oraz Higenaminę, gdyż są one na liście produktów nie mogących być stosowane w okresie zawodów (lista WADA). Tyczy się to więc jedynie osób wyczynowo uprawiajacych sport i zrzeszonych w klubach sportowych, wyłącznie w okresie przed zawodami. Gdyż ww. składniki zwiększają możliwości treningowe, z tego też względu nie mogą być stosowane w rywalizacji sportowej, a nie ze względu na niebezpieczeństwo.

        Piszesz, że nikt nie wie co jest w składzie. Właśnie każdy wie, skoro produkt był przebadany. Oczywiście (co wiele osób wskazywało) Polada nie przyłożyła się do komunikatu wykazując się podobnie jak ty pewną nieudolnością. Napisali, że produkt zawiera Higenaminę, której nie ma na etykiecie, problem z tym, że składnik był na etykiecie, Nelumbo Nucifera Extract to ekstrakt z lotosa orzechodajnego będącego źródłem właśnie higenaminy co potwierdza nawet wikipedia en.wikipedia.org/wiki/Higenamine

        Jeśli masz ochotę prowadzić dyskusję, to posługuj się prawdziwymi rzeczowymi argumentami, a nie insynuacjami i odnoś się do konkretnych kwestii, a nie mętnych ogólników. Chociaż ciężko tego typu rzeczy wymagać od rzeczników czarnego PR’u (pytanie retoryczne)?

  1. Cześć wszystkim. Czy w przypadku dwóch treningów dziennie lepszym pomysłem jest zażywanie spalacza przed każdym z nich, czy np. pierwsza porcja po śniadaniu, a druga przed popołudniowym treningiem?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj