Makroskładniki (ilość w g w jednej porcji potrawy):

Kalorie: 723 kcal

Węglowodany: 100 g

Białko: 21 g

Tłuszcze: 23 g

Składniki na porcję:

● Płatki owsiane – 10 łyżek
● Mleko migdałowe-  szklanka
● Banan – 1/2 sztuki
● Suszone daktyle (posiekane) – kilka sztuk
● Migdały (płatki) – łyżka
● Rodzynki – łyżka
● Wanilia – 1/2 laski
● orzechy arachidowe
● świeża figa

Sposób przygotowania:

Płatki owsiane, ziarenka wanilii oraz pokrojoną laskę, z której wyjęliśmy ziarenka wrzucamy do mleka – podgrzewamy przez kilka minut ale nie doprowadzamy do wrzenia. Z mleka wyjmujemy kawałki laski wanilii. Mleko z płatkami przekładamy na talerz – wrzucamy pokrojone banany, daktyle, płatki migdałów, rodzynki. Dekorujemy arachidami i figami.

Waniliowa owsianka

Ocena: 3.0. Wg 1 głosu.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj
Yes No