Makroskładniki (ilość w g w jednej porcji potrawy):

Kalorie: 723 kcal

Węglowodany: 100 g

Białko: 21 g

Tłuszcze: 23 g

Składniki na porcję:

● Płatki owsiane – 10 łyżek
● Mleko migdałowe-  szklanka
● Banan – 1/2 sztuki
● Suszone daktyle (posiekane) – kilka sztuk
● Migdały (płatki) – łyżka
● Rodzynki – łyżka
● Wanilia – 1/2 laski
● orzechy arachidowe
● świeża figa

Sposób przygotowania:

Płatki owsiane, ziarenka wanilii oraz pokrojoną laskę, z której wyjęliśmy ziarenka wrzucamy do mleka – podgrzewamy przez kilka minut ale nie doprowadzamy do wrzenia. Z mleka wyjmujemy kawałki laski wanilii. Mleko z płatkami przekładamy na talerz – wrzucamy pokrojone banany, daktyle, płatki migdałów, rodzynki. Dekorujemy arachidami i figami.

Waniliowa owsianka

Rating: 3.0/5. Wg 1 głosu.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj