Ćwiczenie:

Jednoczesne prostowanie przedramion z hantlami leżąc na ławce poziomej

Partia:

Mięśnie trójgłowe ramienia (triceps)

Typ ćwiczenia:

Mała partia mięśniowa

Rodzaj ruchu:

Push

Wymagane urządzenia:

  • ławka pozioma,
  • hantle.

Poziom zaawansowania:

  • średniozaawansowany,
  • zaawansowany.

Mięśnie zaangażowane:

Mięśnie trójgłowe ramion

Opis ćwiczenia:

  1. Chwyć hantle chwytem zamkniętym.
  2. Przyjmij pozycję w leżeniu na ławce poziomej.
  3. Unieś hantle do góry na wyprostowanych przedramionach (zdj_1).
  4. W pozycji początkowej kciuki dłoni powinny być skierowane do siebie równolegle.
  5. Wykonaj powolny ruch ekscentryczny, czyli ugięcie przedramion, opuszczając hantle na wysokość uszu (zdj_2).
  6. W końcowej fazie ruchu hantle powinny być trzymane młotkowe, czyli place dłoni skierowane do siebie równolegle.
  7. Podczas trwania ruchu staraj się, aby łokcie były jak najbliżej siebie.
  8. Następnie wykonaj dynamiczny ruch koncentryczny, czyli wyprost przedramion (zdj_3).
  9. Podczas ruchu koncentrycznego wykonaj wydech, a podczas ruchu ekscentrycznego wykonaj wdech.

Podstawowe błędy:

  • niezamknięty chwyt,
  • zbyt dynamicznego rozciąganie mięśni,
  • wykonywanie niepełnych powtórzeń,
  • nie utrzymywanie łokci blisko siebie.

zdj_1

 

zdj_2

 

zdj_3

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj