Makroskładniki (ilość w g w jednej porcji potrawy):

Kalorie: 748 kcal

Węglowodany: 43 g

Białko: 56 g

Tłuszcze: 38 g

Składniki na 4 porcje:
● ok. 1 kg zmielonego mięsa z piersi z indyka
● 2 cebule
● 5 ząbków czosnku
● 4 małe puszki pomidorów lub dwie duże lub ok.1200 gramów świeżych pomidorów
● 2 duże czerwone papryki
● 1 puszka czerwonej fasoli bez zalewy lub szklanka samodzielnie ugotowanej fasoli
● 1 puszka kukurydzy bez zalewy
● oliwa
● sól
● chili
● oregano
● papryka wędzona lub słodka sproszkowana papryka

Sposób przygotowania:
Na niewielkiej ilości oliwy zeszklić posiekaną drobno cebulę, dodać posiekany drobniutko czosnek i jeszcze chwilę razem smażyć, po czym dodać mięso i szybko obsmażyć je na sporym ogniu często mieszając. Dodać pomidory oraz pokrojoną w kostkę paprykę i wstępnie doprawić solą, chili i oregano. Gdy całość się zagotuje, zmniejszyć ogień i dusić 10-15 minut, aż sos nieco zgęstnieje. Dodać fasolę oraz kukurydzę i gotować jeszcze 10 minut. Doprawić do smaku.

Chili con carne

[div class='gadd']
[end-div][div class='mob-gadd']
[end-div]
Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj