Ćwiczenie:

Jednoczesne uginanie przedramion z hantlami z supinacją siedząc

Partia:

Mięśnie dwugłowe ramienia (biceps)

Typ ćwiczenia:

Mała partia mięśniowa

Rodzaj ruchu:

Pull

Wymagane urządzenia:

  • ławka pozioma,
  • hantle.

Poziom zaawansowania:

  • nowicjusz,
  • początkujący,
  • średniozaawansowany,
  • zaawansowany.

Mięśnie zaangażowane:

  • mięśnie dwugłowe ramion,
  • mięśnie ramienne,
  • mięśnie przedramion.

Opis ćwiczenia:

  1. Chwyć hantle podchwytem, chwytem zamkniętym.
  2. Przyjmij pozycję siedzącą na ławce, plecy całe oparte o oparcie ławki, stopy całe przy podłożu (zdj_1).
  3. Wykonaj dynamiczny ruch koncentryczny, czyli ugięcie przedramion (zdj_2).
  4. Podczas unoszenia hantli wykonaj supinację, czyli maksymalne odwrócenie przedramion w taki sposób, aby palce były skierowane w Twoją stronę.
  5. Następnie wykonaj powolny ruch ekscentryczny, czyli opuszczenie hantli do pozycji początkowej (zdj_3).
  6. Podczas ruchu koncentrycznego wykonaj wydech, a podczas ruchu ekscentrycznego wdech.

Podstawowe błędy:

  • zbyt dynamiczne rozciąganie mięśni,
  • wykonywanie przeprostu w stawach łokciowych,
  • wykonywanie niepełnych powtórzeń.

zdj_1

zdj_2

zdj_3

Rating: 5.0/5. Wg 1 głosu.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj