Ćwiczenie:

Francuskie wyciskanie sztangi stojąc

Partia:

Mięśnie trójgłowe ramienia (triceps)

Typ ćwiczenia:

Mała partia mięśniowa

Rodzaj ruchu:

Push

Wymagane urządzenia:

  • sztanga.

Poziom zaawansowania:

  • nowicjusz,
  • początkujący,
  • średniozaawansowany,
  • zaawansowany.

Mięśnie zaangażowane:

Mięśnie trójgłowe ramion

Opis ćwiczenia:

  1. Chwyć sztangę nachwytem chwytem zamkniętym na szerokości rozstawu barków lub nieznacznie węziej.
  2. Przyjmij stabilną pozycję stojącą, plecy proste, klatka piersiowa wyeksponowana, łopatki ściągnięte, stawy kolanowe lekko ugięte.
  3. Unieś sztangę nad głowę na wyprostowanych przedramionach.
  4. Wykonaj powolny ruch ekscentryczny, czyli ugięcie przedramion tak, aby sztanga znalazła się za głową.
  5. Następnie wykonaj dynamiczny ruch koncentryczny, czyli wyprost przedramion.
  6. Przez cały czas trwania ruchu staraj się utrzymywać łokcie jak najbliżej uszu.
  7. Podczas ruchu koncentrycznego wykonaj wydech, a podczas ruchu ekscentrycznego wdech.

Podstawowe błędy:

  • zbyt dynamiczne rozciąganie mięśni piersiowych,
  • zły tor ruchu łokci,
  • niezamknięty chwyt,
  • wykonywanie niepełnych powtórzeń.

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj