Ćwiczenie:

Jednoczesne uginanie przedramion z hantlami z pronacją leżąc przodem na ławce dodatniej

Partia:

Mięśnie dwugłowe ramienia (biceps)

Typ ćwiczenia:

Mała partia mięśniowa

Rodzaj ruchu:

Pull

Wymagane urządzenia:

  • ławka dodatnia,
  • hantle.

Poziom zaawansowania:

  • średniozaawansowany,
  • zaawansowany.

Mięśnie zaangażowane:

  • mięśnie dwugłowe ramion,
  • mięśnie ramienne,
  • mięśnie przedramion.

Opis ćwiczenia:

  1. Chwyć hantle podchwytem, chwytem zamkniętym.
  2. Połóż się przodem na ławce dodatniej tak, aby koniec oparcia znajdował się na wysokości mostka, zaprzyj się mocno stopami, aby mieć stabilna pozycję (zdj_1).
  3. Wykonaj dynamiczny ruch koncentryczny, czyli ugięcie przedramion (zdj_2).
  4. Podczas unoszenia hantli wykonaj pronację, czyli odwrócenie przedramion w taki sposób, aby wierzchnie części dłoni skierowane były do sufitu.
  5. Następnie wykonaj powolny ruch ekscentryczny, czyli opuszczenie hantli do pozycji początkowej.
  6. Podczas ruchu koncentrycznego wykonaj wydech, a podczas ruchu ekscentrycznego wdech.

Podstawowe błędy:

  • zbyt dynamiczne rozciąganie mięśni,
  • wykonywanie przeprostu w stawach łokciowych,
  • wykonywanie niepełnych powtórzeń,
  • nieprawidłowa pozycja na ławce.

 

zdj_1

 

zdj_2

 

zdj_3

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj
Yes No