Ćwiczenie:

Jednoczesne uginanie przedramion z hantlami z pronacją leżąc przodem na ławce dodatniej

Partia:

Mięśnie dwugłowe ramienia (biceps)

Typ ćwiczenia:

Mała partia mięśniowa

Rodzaj ruchu:

Pull

Wymagane urządzenia:

  • ławka dodatnia,
  • hantle.

Poziom zaawansowania:

  • średniozaawansowany,
  • zaawansowany.

Mięśnie zaangażowane:

  • mięśnie dwugłowe ramion,
  • mięśnie ramienne,
  • mięśnie przedramion.

Opis ćwiczenia:

  1. Chwyć hantle podchwytem, chwytem zamkniętym.
  2. Połóż się przodem na ławce dodatniej tak, aby koniec oparcia znajdował się na wysokości mostka, zaprzyj się mocno stopami, aby mieć stabilna pozycję (zdj_1).
  3. Wykonaj dynamiczny ruch koncentryczny, czyli ugięcie przedramion (zdj_2).
  4. Podczas unoszenia hantli wykonaj pronację, czyli odwrócenie przedramion w taki sposób, aby wierzchnie części dłoni skierowane były do sufitu.
  5. Następnie wykonaj powolny ruch ekscentryczny, czyli opuszczenie hantli do pozycji początkowej.
  6. Podczas ruchu koncentrycznego wykonaj wydech, a podczas ruchu ekscentrycznego wdech.

Podstawowe błędy:

  • zbyt dynamiczne rozciąganie mięśni,
  • wykonywanie przeprostu w stawach łokciowych,
  • wykonywanie niepełnych powtórzeń,
  • nieprawidłowa pozycja na ławce.

 

zdj_1

 

zdj_2

 

zdj_3

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj