Poniżej znajduje się przykładowy rozkład posiłków oraz jadłospis nawiązujący do artykułu “Budowanie mięśni przy jednoczesnym spalaniu tłuszczu. Czy jest to możliwe?”

 

Pamiętaj! Każda dieta powinna być przeliczona indywidualnie z zachowaniem dokładnych proporcji makroskładników dla danej masy interesanta. Nie pomijaj żadnego z kroków diety. Zapamiętaj – „Diabeł tkwi w szczegółach”. Przykładowa dieta została opracowana dla wagi 82kg:

Dni nisko – węglowodanowe:

      • Posiłek 1 – 3 całe jaja oraz 4 białka jaj, pół szklanki płatków owsianych, cynamon dla smaku, 1 łyżka masła orzechowego
      • Posiłek 2 – 2 miarki (40g) białka serwatkowego wymieszanego w szklance wody lub 1 szklanka jogurtu greckiego, 40 gram migdałów
      • Posiłek 3 – 170 – 225 gram mięsa, ryb (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie), zielona sałata z 3 łyżkami oliwy z oliwek
      • Posiłek 4 – (przed treningiem) – 1 banan, 1 miarka (20g) białka serwatkowego wymieszanego z wodą
      • Posiłek 5 – (po treningu) – 2 miarki (40g) białka serwatkowego, 350ml napoju izotonicznego
      • Posiłek 6 – 170 – 225 gram mięsa, ryb (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie), brokuły lub zielona fasola lub groch lub zielona sałata z ½ awokado

Dni średnio – węglowodanowe:

      • Posiłek 1 – 3 całe jaja oraz 4 białka jaj, 1 szklanka płatków owsianych, cynamon dla smaku, 1 łyżka masła orzechowego
      • Posiłek 2 – 2 miarki (40g) białka serwatkowego wymieszanego w szklance wody lub 1 szklanka jogurtu greckiego, 25 gram migdałów, 1 jabłko
      • Posiłek 3 – 170 – 225 gram fileta z indyka (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie), 2 kromki chleba pszennego, zielona sałata z 2 łyżkami oliwy z oliwek,
      • Posiłek 4 – (przed treningiem) – 1 banan, 1 miarka białka serwatkowego wymieszanego z wodą
      • Posiłek 5 – (po treningu) – 2 miarki białka serwatkowego, 350ml napoju izotonicznego
      • Posiłek 6 – 170 – 225 gram mięsa, ryb (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie), brokuły lub zielona fasola lub groch lub zielona sałata z ¼ awokado, 1 filiżanki dzikiego ryżu gotowanego

Dni wysoko – węglowodanowe:

      • Posiłek 1 – 3 całe jaja oraz 4 białka jaj, 1½ szklanki płatków owsianych, cynamon dla smaku, pół łyżki masła orzechowego
      • Posiłek 2 – 2 miarki (40g) białka serwatkowego wymieszanego w szklance wody lub 1 szklanka jogurtu greckiego, 25 gram migdałów, 1 jabłko
      • Posiłek 3 – 170 – 225 gram ryby (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie),  sałata z 2 łyżkami oliwy z oliwek, 1½ filiżanki dzikiego ryżu gotowanego
      • Posiłek 4 – (przed treningiem) – 1 banan, 1 miarka białka serwatkowego wymieszanego z wodą
      • Posiłek 5 – (po treningu) – 2 miarki białka serwatkowego, 350ml napoju izotonicznego
      • Posiłek 6 – 170 – 225 gram mięsa, ryb (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie), brokuły lub zielona fasola lub groch lub zielona sałata z ¼ awokado, 1 średniej wielkości słodki ziemniak 

Ocena: 3.8. Wg 8 głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj
Yes No