0
0

Witam

Mam pytanie odnośnie ćwiczenia kapturów; czy lepszym pomysłem jest wykonywanie mniejszej ilości powtórzeń z dużym ciężarem czy dużej ilości powtórzeń z relatywnie mniejszym ciężarem? Czy może połączyć oba sposoby i trenować tak na zmianę.

0
1

Cześć 🙂

Przy ćwiczeniu kapturów najważniejsze jest ich maksymalne spięcie. Dlatego też zalecamy użycie mniejszych ciężarów, które umożliwią pełen ruch i spięcie, a także kontrolę nad ćwiczeniem. Można jak najbardziej łączyć jedno ćwiczenie cięższe, z drugim – lżejszym. Należy jednak pamiętać o technice, kontroli i maksymalnym spięciu mięśni.

Podpowiadamy również, by wykonywać konkretne ćwiczenia na kaptury po treningu pleców. Jeśli ktoś ma większy problem z czworobocznymi, polecamy  dodatkowo włączyć ćwiczenie na kaptury drugi raz w tygodniu, np. po treningu barków.

  • Pablo15
    Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Pokazuje 1 wynik
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj
Yes No