0
0

Witam:) mam 15 lat, waga 87 kg mniej wiecej, staz około roku, bf okolo 20% przymasowalem z 64 kg, ulozylem plan ktory chcialbym stosowac na redukcji i prosilbym o ocene i korekty 🙂

lecy
1.Wioslowanie sztanga (ciezar sredni z powodu zaistnialych bolow w odcinku ledzwiowym)
2. Podciaganie szeroko
3. Sciaganie drazka wyciagu gornego
Wszystko po 4 serie ?

Nogi
1. Wykroki chodzone
2. Przysiady na jednej nodze przy uchwytach do pompek na poreczach (zastepuje trx bo nie mam)
3. Prostowanie nog naprasie
4. Uginanie nog na prasie

Wykroki 4 serie
Reszta 3 serie

Klatka
1. Wyciskanie hantli badz sztangi
2. Rozpietki hantlami
3. Unoszenie obciaznika przed siebie
Wszytko po 3 serie ?

Barki
1.Unoszenie lezac na tyl barkow + drop unoszenie hantli przed
siebie
2.Unoszenie sztangi do mostka + drop unoszenie hantli do boku
Wszystko po 3 serie
Triceps
1.Wyciskanie waskie
2. Prostowanie na wyciagu + drop pompki odwrotne
Wszystko po 3 serie

Biceps
Uginanie z sztanga lamana
Uginanie z hantlami chwyt mlotkowy
Wszystko po 3 serie
Brzuch
1. Spiecia brzucha
2. Plank
Wszystko po 3 serie

po kazdym treningu cardio z czasem interwaly 🙂 i rociaganie 🙂

0
0

Napisz ile razy w tygodniu ćwiczysz, jak łączysz partie mięśniwe oraz czy ten trening wykonujesz w domu czy na siłowni.

0
0

Planowałem ćwiczyć 4 razy w tygodniu ogólnie to w domu, na siłownię mógłbym w sumie jeździć te raz czy dwa w tygodniu 🙂 plan podzieliłem na plecy+nogi i reszta ciała plecy + nogi razem bo z prostownikami mam lekki problem mam hiperlordoze i slabe miesnie glebokie ale juz pracuje nad tym, nie wykonywalbym martwych ciezkich wioslowan przy przysiadow wiec mysle zebym dal rade i chce spytac czy taki plan okej? na silowni moglbym tez dac cwiczenia na lawce rzymskiej, trx itd 🙂

0
0

Łączenie pleców i nóg na jednym treningu to nie jest najlepszy pomysł. Poniżej znajdziesz różne plany treningowy, które mają zastosowanie w okresie redukcyjnym. Możesz dopasować któryś z nich pod swoje potrzeby:

https://www.budujmase.pl/trening/trening-na-rzezbe

0
0

Te plany są cały czas na stronie , patrzałem je i jakoś nie przypadają do gustu 10-20 powtórzeń i więcej? Moim zdaniem ciężko w taki sposób podtrzymać siłę, ponadto ćwiczę w domu i nie mam jakiś wynalazków tylko to co najpotrzebniejsze, ławka, gryfy, hantle, drążek, poręcze 🙂 Dlatego prosiłem o ocenę tego i ewentualnie jakieś zmiany 😉 ciągle ćwiczę ale tą redukcje chciałbym zrobić poprawnie i nie ukrywam że zależy mi na czasie bo już dobrych kilka dni pytam, czytam itd 🙂 a planu dopiętego nie mam…

0
0

Jeśli piszesz, że chciałbyś przeprowadzić redukcję poprawnie to tym bardziej powinieneś skorzystać z któregoś gotowego planu na stronie. Zawsze mnie dziwiło, że ludzie mają podane coś na tacy, a i tak chcą to zmieniać po swojemu i “ulepszać”. Tylko później efekty nie są zadowalające. Ale skoro chcesz ćwiczyć według swojego planu ok, nie ma problemu. Poniżej kilka uwag:

  • rozdziel plecy i nogi na osobne dni. Podział może wyglądać następująco: trening 1 – plecy, trening 2 – klatka + barki, trening 3 – triceps + biceps, trening 4 – nogi
  • w ćwiczeniach na plecy wykonaj podciąganie jako pierwsze. Dodaj też jedno ćwiczenie, aby łączeni było 4
  • jeśli nie możesz wykonać wiosłowania z powodu bólu pleców, albo zastąp to ćwiczenie albo spróbuj je zrobić w leżeniu na ławce dodatniej, co odciąży odcinek lędźwiowy
  • na klatkę zaplanuj 4 ćwiczenia, a na barki 3 ćwiczenia
  • na tricepsy i bicepsy zaplanuj po 3 ćwiczenia
  • na nogi zaplanuj od 4 do 6 ćwiczeń + łydki
0
0

Dzieki za odpowiedz 🙂 wzialbym ten gotowy plan ale liczba powtorzen na redukcji 15-20 to naprawde duzo moim zdaniem i nie dam rady podtrzymac sily

0
0

Post napisalem tydzien temu nadal nie mam konkretow, musialem sobie inaczej poradzic i pomoglo mi inne forum bede stosowal trening push pull, dzieki za zainteresowanie

Pokazuje yników
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj
Yes No