Dziś zamieszczamy kolejny przepis na pełno-wartościowy posiłek z najtańszym i najbardziej pożywnym mięsem – czyli filetem z kurczaka. Makroskładniki jakie mieszczą z się w tym “daniu” to: białko 66g, węglowodany 81g, tłuszcze 28g oraz 837kcal energii.

Składniki:

– 1 woreczek ryżu parboiled – 100g

– 1 pierś z kurczaka – 250g

– 1 plaster sera żółtego Królewskiego “Sierpc” – 15g

– 3 plastry cebuli – 50g

– 1 ogórek kiszony – 30g

– oliwa z oliwek – 10g

– olej słonecznikowy – 15g

Przyprawy i inne:

– przyprawa do kurczaka Prymat

– bazylia – ja stosuję do posypania ryżu

– 2 wykałaczki

– małe naczynie żaroodporne

Czas przygotowania: 30min

Orientacyjna cena – woreczek ryżu 100g – 0,7zł; pierś z kurczaka – 4zł; plaster sera – 0,4zł; cebula – 0,2zł  łącznie 5,3zł

Przygotowanie: 

Piersi z kurczaka umyć i naciąć z boku, aby powstały “kieszenie”. Ogórek kiszony przeciąć wzdłuż na 4 części. Wnętrze kieszeni obsypać przyprawą do kurczaka po czym włożyć tam plaster sera i 4 plastry ogórka kiszonego. Kieszeń zamknąć i przebić dwoma wykałaczkami, aby się nie otwierała. Przygotowaną pierś oprószyć z zewnątrz przyprawą do kurczaka. Na dno naczynia żaroodpornego wlać łyżkę stołową oleju słonecznikowego – olej rozetrzeć po całym dnie. Do naczynia włożyć przygotowaną pierś. Dołożyć prążki cebuli. Piec 20-25 minut w temperaturze 180stopni. Upieczoną pierś ułożyć na talerzu wraz z odsączonym, ugotowanym woreczkiem ryżu. Ryż polać 1 łyżką stołową oliwy z oliweki posypać cebulką.

Pamiętaj! Budujmase.pl to nie strona, na której znajdziesz wyrafinowane przepisy kulinarne – jeśli liczy się dla Ciebie nieprzeciętny smak i kunszt kulinarny to odsyłamy na stronę Master Chef’a! Dla nas – kulturystów liczą się jedynie wartości odżywcze danego posiłku – walory smakowe to sprawa drugorzędna.

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj