Dziś zamieszczamy kolejny przepis na pełno-wartościowy posiłek z najtańszym i najbardziej pożywnym mięsem – czyli filetem z kurczaka. Makroskładniki jakie mieszczą z się w tym “daniu” to: białko 66g, węglowodany 81g, tłuszcze 28g oraz 837kcal energii.

Składniki:

– 1 woreczek ryżu parboiled – 100g

– 1 pierś z kurczaka – 250g

– 1 plaster sera żółtego Królewskiego “Sierpc” – 15g

– 3 plastry cebuli – 50g

– 1 ogórek kiszony – 30g

– oliwa z oliwek – 10g

– olej słonecznikowy – 15g

Przyprawy i inne:

– przyprawa do kurczaka Prymat

– bazylia – ja stosuję do posypania ryżu

– 2 wykałaczki

– małe naczynie żaroodporne

Czas przygotowania: 30min

Orientacyjna cena – woreczek ryżu 100g – 0,7zł; pierś z kurczaka – 4zł; plaster sera – 0,4zł; cebula – 0,2zł  łącznie 5,3zł

Przygotowanie: 

Piersi z kurczaka umyć i naciąć z boku, aby powstały “kieszenie”. Ogórek kiszony przeciąć wzdłuż na 4 części. Wnętrze kieszeni obsypać przyprawą do kurczaka po czym włożyć tam plaster sera i 4 plastry ogórka kiszonego. Kieszeń zamknąć i przebić dwoma wykałaczkami, aby się nie otwierała. Przygotowaną pierś oprószyć z zewnątrz przyprawą do kurczaka. Na dno naczynia żaroodpornego wlać łyżkę stołową oleju słonecznikowego – olej rozetrzeć po całym dnie. Do naczynia włożyć przygotowaną pierś. Dołożyć prążki cebuli. Piec 20-25 minut w temperaturze 180stopni. Upieczoną pierś ułożyć na talerzu wraz z odsączonym, ugotowanym woreczkiem ryżu. Ryż polać 1 łyżką stołową oliwy z oliweki posypać cebulką.

Pamiętaj! Budujmase.pl to nie strona, na której znajdziesz wyrafinowane przepisy kulinarne – jeśli liczy się dla Ciebie nieprzeciętny smak i kunszt kulinarny to odsyłamy na stronę Master Chef’a! Dla nas – kulturystów liczą się jedynie wartości odżywcze danego posiłku – walory smakowe to sprawa drugorzędna.

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj
Yes No