Poniżej znajduje się przykładowy rozkład posiłków oraz jadłospis nawiązujący do artykułu “Budowanie mięśni przy jednoczesnym spalaniu tłuszczu. Czy jest to możliwe?”

 

Pamiętaj! Każda dieta powinna być przeliczona indywidualnie z zachowaniem dokładnych proporcji makroskładników dla danej masy interesanta. Nie pomijaj żadnego z kroków diety. Zapamiętaj – „Diabeł tkwi w szczegółach”. Przykładowa dieta została opracowana dla wagi 82kg:

Dni nisko – węglowodanowe:

      • Posiłek 1 – 3 całe jaja oraz 4 białka jaj, pół szklanki płatków owsianych, cynamon dla smaku, 1 łyżka masła orzechowego
      • Posiłek 2 – 2 miarki (40g) białka serwatkowego wymieszanego w szklance wody lub 1 szklanka jogurtu greckiego, 40 gram migdałów
      • Posiłek 3 – 170 – 225 gram mięsa, ryb (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie), zielona sałata z 3 łyżkami oliwy z oliwek
      • Posiłek 4 – (przed treningiem) – 1 banan, 1 miarka (20g) białka serwatkowego wymieszanego z wodą
      • Posiłek 5 – (po treningu) – 2 miarki (40g) białka serwatkowego, 350ml napoju izotonicznego
      • Posiłek 6 – 170 – 225 gram mięsa, ryb (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie), brokuły lub zielona fasola lub groch lub zielona sałata z ½ awokado

Dni średnio – węglowodanowe:

      • Posiłek 1 – 3 całe jaja oraz 4 białka jaj, 1 szklanka płatków owsianych, cynamon dla smaku, 1 łyżka masła orzechowego
      • Posiłek 2 – 2 miarki (40g) białka serwatkowego wymieszanego w szklance wody lub 1 szklanka jogurtu greckiego, 25 gram migdałów, 1 jabłko
      • Posiłek 3 – 170 – 225 gram fileta z indyka (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie), 2 kromki chleba pszennego, zielona sałata z 2 łyżkami oliwy z oliwek,
      • Posiłek 4 – (przed treningiem) – 1 banan, 1 miarka białka serwatkowego wymieszanego z wodą
      • Posiłek 5 – (po treningu) – 2 miarki białka serwatkowego, 350ml napoju izotonicznego
      • Posiłek 6 – 170 – 225 gram mięsa, ryb (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie), brokuły lub zielona fasola lub groch lub zielona sałata z ¼ awokado, 1 filiżanki dzikiego ryżu gotowanego

Dni wysoko – węglowodanowe:

      • Posiłek 1 – 3 całe jaja oraz 4 białka jaj, 1½ szklanki płatków owsianych, cynamon dla smaku, pół łyżki masła orzechowego
      • Posiłek 2 – 2 miarki (40g) białka serwatkowego wymieszanego w szklance wody lub 1 szklanka jogurtu greckiego, 25 gram migdałów, 1 jabłko
      • Posiłek 3 – 170 – 225 gram ryby (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie),  sałata z 2 łyżkami oliwy z oliwek, 1½ filiżanki dzikiego ryżu gotowanego
      • Posiłek 4 – (przed treningiem) – 1 banan, 1 miarka białka serwatkowego wymieszanego z wodą
      • Posiłek 5 – (po treningu) – 2 miarki białka serwatkowego, 350ml napoju izotonicznego
      • Posiłek 6 – 170 – 225 gram mięsa, ryb (w zależności od ilości przyjętego białka w diecie), brokuły lub zielona fasola lub groch lub zielona sałata z ¼ awokado, 1 średniej wielkości słodki ziemniak 
Podziel się z innymi!Share on Facebook

Ocena: 5.0. Wg 1 głosu.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj