0
0

Cześć, mam takie pytanko, cardio w okresie masy? robić czy nie? a Jak robić to kiedy i w jakiej formie?

0
0

Trening cardio w okresie masowym jest dobrym rozwiązaniem. Korzystnie wpływa chociażby na przyspieszenie metabolizmu oraz nie dopuszcza do zbędnego zatłuszczenia sylwetki. Wystarczy jeśli będziesz wykonywał cardio 2 lub 3 razy w tygodniu po treningu siłowym.

Jeśli chodzi o formę, to postaraj się ją urozmaicać. Raz możesz wykonać 30 min. aerobów, a innym razem 20 min. interwałów. Taki trening możesz również wykonać w postaci długiego spaceru lub przejażdżki na rowerze.

  • Damianos153
    Dziekuje bardzo za odpowiedź, a np trening cardio w dni nie treningowe? np. w poniedziałek nogi, a we wtorek cardio rano na czczo?
  • Maciej Pietkiewicz
    Można wykonać trening cardio w dzień wolny, jednak nie może się to odbyć kosztem regeneracji. Masz być w pełni wypoczęty do kolejnego treningu. Jeśli cardio sprawi, że będziesz odczuwał zmęczenie podczas treningu siłowego – zrezygnuj z niego.
  • Damianos153
    Rozumiem, wiem o co chodzi. Po treningu siłowym brać odżywkę (myślę tu np o bcaa lub carbo) i dopiero na cardio? Czy bezposrednie po siłowym na cardio?
  • BudujMase.pl
    Jak najbardziej po treningu siłowym zaleca się wypić BCAA i następnie przejść do treningu cardio.
Pokazuje 1 wynik
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj