0
0

Witam

Potrzebuje informacje jak zbudować dietę tłuszczową aby osiągnąć “piękną” rzeźbę najlepiej wraz z suplementacją.

Teraz kończę dietę która pozwoliła mi na zgubienie 6kg ( stan na dzisiaj 174cm 70kg tłuszcz 11,3% ) :

Cel
Kcal         2 100 kcal
Białko         63 – 105 g  ( plus suplementacja 25g + 30g )
Węglowodany     236 – 368 g
Tłuszcz     58 – 82 g
Cholesterol     do 300 mg
Błonnik     25 – 40 g

0
0

Czyli teraz chcesz utrzymać obecną wagę i wyrzeźbić mięśnie czy dalej redukować kilogramy?

0
0

Mogę stracić jeszcze ze 2KG i dopiero wyrzeźbić mięśnie

0
0

Rzeźbienie mięśni polega na tym, że podczas okresu masowego budujemy mięśnie, a następnie, przechodząc w okres redukcyjny pozbywamy się tkanki tłuszczowej odkrywając wypracowane wcześniej mięśnie. Więc tak naprawdę Twoje “rzeźbienie mięśni” odbywa się teraz, kiedy tracisz kilogramy. Aczkolwiek ważne jest, aby ta redukcja nie odbywała się kosztem mięśni.

Czy chodzi Ci o to, aby pod podane przez Ciebie parametry ułożyć konkretne posiłki?

Kcal         2 100 kcal
Białko         63 – 105 g  ( plus suplementacja 25g + 30g )
Węglowodany     236 – 368 g
Tłuszcz     58 – 82 g
Cholesterol     do 300 mg
Błonnik     25 – 40 g

0
0

Od sierpnia do końca października mam taką dietę.

Chciałbym zmienić na ketagoniczną czyli dużo tłuszczu mało węgli

0
0

W takim razie w ciągu dnia jedz posiłki białkowo-tłuszczowe, a jedynie około-treningowo węglowodany + białko.

0
0

O i to już jest jakaś cenna informacja. A co z suplementami ? zostają ?

0
0

Odżywkę białkową wypij bezpośrednio po treningu. Możesz jej również użyć jako zastępstwo mięsa w posiłku. Dodatkowo dobrze stosować dobry kompleks witamin i minerałów.

0
0

A od jakiego podziału zacząć ?

B1 T2 W0,5 czy inaczej ?

0
0

W posiłkach białkowo-tłuszczowych proporcja ok. 2:1. W posiłkach węglowodanowo- białkowych również ok. 2:1.

0
0

a dlaczego nie 1:2 ?

0
0

Z  reguły posiłek białkowo-tłuszczowy zawiera 2 razy więcej g białka niż tłuszczy, co oczywiście nie przekłada się na kaloryczność. Np. jeśli zjesz 100 g piersi z kurczaka z sałatką z awakodo/oliwkami/orzechami, to taki posiłek ma trochę ponad 20 g białka i 10 g tłuszczu.

To samo z posiłkiem węglowodanowo-białkowym. Gdy zjesz np. 100 g ryżu ze 100 g piersi z kurczaka to węglowodanów będzie około 70 g, a białka 20 g, czyli stosunek jest nawet większy niż 3:1.

0
0

Nie ma to nic wspólnego z zasadą diety tłuszczowej gdzie najwięcej jest tłuszczy

0
0

Czyli zależy Ci na diecie ketogenicznej?

0
0

takkkk

0
0

W takiej diecie przyjmuje się założenia:

  • białko ok. 2 g/ kg masy ciała
  • węglowodany 30 g (nie wliczając błonnika)
  • tłuszcze – reszta zapotrzebowania kalorycznego

Jeśli trudno jest wytrzymać przy tak niskiej wartości węglowodanów, można zwiększyć ich ilość maksymalnie do 100 g.

Pokazuje 1 - 15 z 18 wyników
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj