0
0

Witam.
Mam 170 cm wzrostu i 73 kg wagi. Na siłowni  nie ćwiczyłem od roku i postanowiłem wrócić.
Przez ten okres, w dolnej części mojego brzucha zgromadziła się tkanka tłuszczowa tzw. “oponka”.
I moje pytanie polega na:
Czy najpierw zrzucić wagę i pozbyć się tkanki tłuszczowej z dolnej części brzucha i po tym czasie dopiero rozpocząć budowę masy. Czy od razu budować masę mięśniową??
Proszę o pomoc jaki trening najlepiej zastosować i jaką kolejność zastosować- najpierw spalanie zbędnego tłuszczu czy pominąć ten krok i dopiero po zbudowaniu masy mięśniowej rozpocząć okres redukcji?

0
0

Zacząłbym od redukcji kilku kilogramów wagi, a dopiero potem budowaniem suchej masy mięśniowej. Jednak musisz mieć świadomość, że będzie to proces długotrwały i będzie wymagał ogromnego zaangażowania i wytrzymałości z Twojej strony jeśli chcesz osiągnąć naprawdę dobre rezultaty. Poniżej znajdziesz artykuł, w którym opisaliśmy jak należy postępować:

Jeśli chodzi o trening to nie wiem jaki był Twój staż treningowy przed roczną przerwą, ale daj sobie czas na powrót do odpowiedniej formy. Przez kilka tygodni stosuj trening FBW jak wprowadzenie, akurat na czas utraty tych kilku pierwszych kilogramów. Może to być np.:

Następnie, kiedy zaczniesz okres budowania masy mięśniowej możesz przejść na 3-dniowy Split, a wraz nabieraniem doświadczenia na 4-dniowy

 

Pokazuje 1 wynik
Twoja Odpowiedź
Umieszczaj wpisy jako gość wypełniając pola poniżej lub jeśli masz już konto.
Imię*
Email*
Strona www
Szukaj