Istnieje bardzo wiele dziwnych informacji przekazywanych przez uczestników siłowni. Sporo z nich często nie ma nic wspólnego z prawdą. Poniżej przedstawiamy 25 mitów, których WYELIMINOWANIE pomoże Ci osiągnąć lepsze rezultaty. 

Mity, których nie powinieneś słuchać: 

1.Bardzo powolne wykonywanie ćwiczeń jest najlepszym sposobem na robienie masy

2.Białko serwatkowe nie jest naturalne

3.Ciężarowcy nie potrzebują treningów kardio

4.Ćwiczenia obwodowe są złe na Twoje stawy

5.Czy bardziej się pocisz tym lepszy miałeś trening

6.Czym więcej wyciskasz, tym szybciej rośniesz

7.Ćwiczenia obwodowe nie powodują wzrostu mięsni

8.Głębokie przysiady są niebezpieczne dla Twoich kolan

9.Istnieją magiczne treningi, które sprawa że mięśnie będą rosły bez diety

10.Jeśli chcesz robić redukcję zmniejsz ciężar i zwiększ ilość powtórzeń

11.Jeśli do 30 minut po treningu nie zjesz odpowiedniej ilości białka, to stracisz cały trening

12.Jeśli przestaniesz wyciskać, mięśnie zamienią się w tłuszcz

13.Kobiety nie potrzebują wyciskania i przysiadów

14.Kreatyna jest sterydem

15.Kulturyści nie potrzebują cardio

16.Maszyny są lepsze na rzeźbę od wolnych ciężarów

17.Możesz być wielki jak zawodowi kulturyści – wystarczy, że trenujesz wystarczająco długo

18.Możesz ćwiczyć daną partię mięśniową tylko raz w tygodniu

19.Możesz osiągnąć bardzo duże efekty robiąc wyłącznie ćwiczenia izolowane

20.Musisz ćwiczyć do niepowodzenia przy każdej serii

21.Musisz ćwiczyć przede wszystkim cardio podczas redukcji

22.Musisz ćwiczyć więcej niż 3 razy w tygodniu, aby widzieć jakiekolwiek rezultaty

23.Musisz zmieniać trening co 2-3 miesiące

24.Musisz zniszczyć mięśnie podczas treningu jeśli chcesz mieć przyrosty

25.Nie możesz robić przysiadów częściej niż raz w tygodniu

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj