Nie przepadasz za siłownią? Dojazd zajmuje Ci więcej czasu niż sam trening? To nie powód by odpuszczać! Bicepsy i tricepsy z powodzeniem możesz trenować w domu, przy niezbyt dużej ilości potrzebnego sprzętu. Żadna z wymówek nie jest na tyle dobra, by rezygnować z treningu. Poznaj sprawdzone, niezbyt wymyślne ruchy, które sprawią, że mięśnie zaczną płonąć. Poczuj, że praca przynosi oczekiwane rezultaty, a Twoje ramiona rosną! Poznaj skuteczny trening bicepsów i tricepsów w domu.

Trening bicepsów i tricepsów w domu

Na początek przygotuj sobie hantle i sztangę z różnym obciążeniem, bo to będzie trzeba zmieniać w zależności od etapu treningu. Jeśli masz taką możliwość – postaw na kilka przygotowanych wcześniej obciążeń. Potrzebne będą też dwa bardzo stabilne krzesła bądź ławki – cokolwiek, co pozwoli Ci na wykonywanie pompek w podporze. Dobierając obciążenie, miej na uwadze, że powinieneś wykonać z nim 10 technicznych powtórzeń, które Cię zmęczą, a nie pozwolą na przejście obok nich obojętnie. Choć trening bicepsów i tricepsów odbędzie się w domu, wcale nie będzie prosty. Być może stanie się większym wyzwaniem niż niejeden dzień spędzony w siłowni z profesjonalnymi maszynami.

Plan treningowy na biceps i triceps w domu

1. Super-seria:

Naprzemienne uginanie ramion z hantlami + Wyciskanie francuskie sztangi – 4 serie x 10 powtórzeń

2. Super-seria:

Uginanie ramion ze sztangą wąskim chwytem 4 serie x 10 powtórzeń + Pompki w podporze tyłem 4 serie x do upadku mięśniowego

Jeśli do tej pory trening w domu kojarzył Ci się z prowizorycznymi ćwiczeniami, które nie pozwolą Ci na uzyskanie wzrostów, jesteś w błędzie. Trenując w domu przekonasz się o własnych słabościach i możliwościach. Możesz trenować nie tylko mięśnie ramion, ale także wszystkie pozostałe partie. W większości przypadków, wystarczą Ci przyrządy domowe wzbogacone hantlami bądź sztangą – w zależności od upodobań. W ten sposób będziesz mógł bardziej efektywnie wykonywać trening na biceps i trening na triceps.

Na co zwrócić uwagę? Na to by dobierać mocne sprzęty, które nie zawalą się pod naporem naszego ciała. Kolejną ważną kwestią jest dbałość o to, czy zastosowane talerze zostały wystarczająco dociśnięte i nic nie spadnie nam na głowę. Zdawać by się mogło, że jest to dość śmieszna kwestia, ale gdy któryś raz będziemy zmieniać obciążenie, mięśnie będą równie zmęczone co my, w zagadnienia techniczne może wkraść się błąd. Niestety nie doprowadzi on do niegroźnego guza, a może spowodować poważne obrażenia

Brak głosów.
Proszę czekać...

BudujMase.pl

Kulturystyka to nasza pasja! Jaki trening przynosi najlepsze efekty i jaka dieta pomoże Ci osiągnąć upragniony cel? U nas znajdziesz wszystkie informacje niezależnie od tego czy Twoim założeniem jest budowa masy mięśniowej, idealna rzeźba, czy redukcja tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Szukaj
Yes No